Enten du følger Oddvar Mois blogg jevnlig eller ei, kan du kanskje ha interesse av å se hans bilder og betraktninger om besøket i Konstantinopel og (om noen dager) i Kappadokia.
Siden vi snakker om en av mine store favorittbyer, er det alltid litt hjerteskjærende når andre er på besøk.
Vi får ta det igjen et annet år. Kos deg Oddvar!
A false trilemma
for 17 timer siden
2 kommentarer :
Ah!
Så passende! Jeg er akkurat ferdig med John Julius Norwichs 3-bindsverk "Byzantium". Har en langt fremskreden fascinasjon for bysantinerne.
Men har du vært i Kappadokia, Bjørn Are? Hvis ikke, kan det anbefales. Mycket spesiellt.
Da deler vi enda en fascinasjon;-)
Har vært mange steder i Tyrkiet (første gang i 1988), men ikke der.
Kun sett det på bilder og film, ikke minst Michael Palins besøk for noen år siden.
Legg inn en kommentar