er det litt travelt med sommerfester, bursdager og fotball-VM (ja, Lars, sorry, eller egentlig ikke).
Dermed benyttes anledningen til å lade opp dekodingsmaskinen i en dag eller to.
Eller noen timer, kjenner jeg meg selv rett.
Heia Uruguay!
Let’s all agree that Amelineau needs to be flogged!
for 21 timer siden
Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar