Som det fremgår av den malende dokumentasjonen under er vi tilbake i noenlunde normal gjenge etter VG-tornadoen som rammet bruket på mandag.
Vi beklager at noen av linjene har vært opptatt i perioder.
(Trykk her for å se malende dokumentasjon)
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for 13 timer siden

Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar