Siden det går mot Jul og Fødselsfest, og vi er godt inne i advent, kan vi bedrive verre ting enn å gi Dekodet noen anstrøk av høytiden.
En takk til Ragnar for danderingen.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for 12 timer siden
Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar