mandag 9. februar 2009

Reklame som rører

Enten du er ny eller gammel, ateist eller glad i Lipton, er det etter forrige ukes Forviklingar fortsatt tillatt å følge Den tvilsommes råd om å lage dine egne støttende, støtende eller støtdempende bussreklamer.

Selv om ikke alle skulle være like kvalifiserte.







6 kommentarer :

svein sa...

Jeg er svak for feriebiskop Fjertnes, som oppsummerte bedre enn det knapt kan gjøres:
"Før var jeg en tviler, men nå er jeg ikke sikker lenger".

Bjørn Are sa...

Utvilsomt en klassiker.

Men som vi ofte sier på påskefjellet, bedre føre var, enn er.

Arnfinn Pettersen sa...

Helt utvilsomt uten noen form for tvil.

Ragnar Mogård Bergem sa...

Oooh... dette må jeg prøve!

Bjørn Are sa...

Trodde ungdommen foretrakk tagging?

svein sa...

Åååhh! Nå skjønte jeg endelig den med "ateist eller glad i Lipton"!