lørdag 28. mars 2009

Til en forandring

Siden jeg i perioder (sånn et par ganger i året) av en eller annen pussig og derfor garantert overnaturlig årsak sliter med senebetennelse, er jeg inne i noen dager (eller uker) med sterkt redusert skrivning fra min side.

Men det forhindrer ikke kynisk og kontant utnyttelse av det poenget at bilder kan si mer enn 1Kb eller 2.

Og så er det alltid en god unnskyldning for å lese en bok eller ni, se en TV-serie eller en mer eller mindre tullete tegneserie.

Men i dag blir det altså et bilde. Til en forandring.

Og så er det jo tross alt fortsatt jubileumsår, da.

6 kommentarer :

svein sa...

Overnaturlig? Jeg har hørt at det skal ha noe med dette EDB å gjøre.

Liv-Marit sa...

Og er ikke det overnaturlig? Artikler, bilder, til og med musikk, flyvende usynlig i luften til min lille maskin?

svein sa...

Til meg kommer det visst i en kabel.
Men OK da. Spesielt farta er det absolutt noe overnaturlig med. Hvis du kjenner en ingeniør, kan du kanskje be ham eksegere det fenomenet litt?

Ellers har jeg hatt datasyke siden 1995. Nå bruker jeg touch-pad og venstre hånd, og har fått vondt også i venstre pekefinger.

svein sa...

Er det forresten ikke litt påfallende med sykmelding sånn like før en viss konsert i Gøteborg?

Bjørn Are sa...

Disse legene kan jo som kjent la seg lure til hva som helst.

Men jeg er altså ikke sykemeldt. Det er tverti mot for å unngå sykemelding at jeg driver med en tast-lite-og-sakte-aksjon på blog og artikler, etter sykelig mye mis- og musebruk i jobbsammenheng seneste uker.

Skal jeg få skrevet noe særlig i påsken, må det til.

svein sa...

Sorry, du skrev jo ikke noe om sykmeldt. Jeg gjorde meg skyldig i en projeksjon, jeg er sykmeldt selv.

Da bør vi heller finne fram en god bok og/eller gå en tur i solskinnet, i stedet for å tastes her.
God bedring!