Siden jeg nå selv av og til er med på å lage annonser her på telebruket, sitter jeg inne med mye empiri for at dette med reklamer ikke er enkelt.
Men noen ganger blir man ekstra forundret.
Som hva i all verden reklamene under skal symbolisere.
At det går utforbakke om man melder seg inn?
At det lønner seg å melde seg inn i nedgangstider?
At det er gratis å komme på skråplanet, slippery slope and all that, om man er under 26 år?
At det ihvertfall ikke finnes noen himmel - vi går alle i bøtta til slutt?
At nå gjelder det å senke pilen for medlemstallet i Statskirken?
At noen satt for lenge i dunkel belysning med et reklamebyrå med fikse idéer (fort gjort, snakker av egen erfaring)?
Det er bare å sende inn ditt eget alternativ. Bøtta står klar.
The Lesson Scientists Never Learn
for 2 timer siden
7 kommentarer :
Det ser i hvert fall ut som om noe er på vei tilbake, og nedover. En slags snuoperasjon?
Kanskje HEF-erne ligner litt på muslimer i det at alle egentlig er humanetikere, og derfor er velkomne tilbake?
Har man først tilkalt PR-folk som lar taksameteret gå, er det fort gjort å føle at man må bruke dem.
"psivowar" er ordbekreftelsen. Å antyde at det kunne være et egnet sted for slik reklame, er vel å være udannet på en dannet blogg?
Hvis du snur pilen 120 grader mot venstre kan det, med godviljen til, se ut som et hus. Kanskje prøver de å si noe om boligmarkedet...?
Når de først dropper å bruke busser til å reklamere, blir det vel litt for støtt og stillestående med hus?
Omtrent slik enkelte ser for seg dogmatikk.
Hvor har denne stått trykket? Og hvilke år?
Nettavisen i går.
Altså bare en million eller sånn som har sett det.
Hva det betyr? At man trenger et nytt reklamebyrå?
"Vi" skal nok få kontroll over det neste også.
Legg inn en kommentar