lørdag 17. april 2010

Mer eller mindre enn tusen ord

Det hender av og til at jeg gjør noe så selvsentrert som (hold dere fast) å... google meg selv.

Om ikke annet er det godt for å rykke ut og slå hardt ned på alle som er frekke nok til ikke å være enig med meg i ett og, la meg legge til, alt.

Når jeg gjør dette, dukker det selvsagt også opp treff på bilder.

Men dette er en blandet velsignelse. Ikke bare fordi enkelte av oss forbløffende vakre og sjarmerende til tider synes dette kommer noe dårlig til uttrykk på enkelte bilder.

Grunnen er også at noen fotografer tydeligvis er såpass amatører - som det fremgår under av dagens fangst - at bildene ikke alltid er slik at selv min mor ville kjent meg igjen.







Men alle kan jo ha en dårlig dag.

2 kommentarer :

Arnfinn Pettersen sa...

Hm, jeg føler meg en smule overrepresentert ...

Bjørn Are sa...

Og jeg har bildebevis!