onsdag 25. mai 2011

Enkelte stjerner i sikte og annet

Siden det muligens er enkelte som ikke er fullt så opphengte som enkelte andre i tøv og tant om vitenskap og historie, er det muligens enkelte som setter pris på at vi setter kursen i enkelte andre retninger.

Som mot stjernene.

Vi gleder oss selvsagt til at Ringenes Herre-filmene kommer på Bluray i sommer, og noterer oss med enkelte tilløp til glede at enkelte andre tilbud på samme format dukker opp, som på Star Wars.

Og da er jo det naturlige spørsmålet, skal vi kjøpe dette stykkevis eller helt?


Valget er ikke veldig vanskelig.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Men det er kinoversjonene av Ringenes Herre som kommer, er det ikke?

Bjørn Are sa...

Extended-utgavene, gitt.

Kinoversjonene har vært ute en stund, uten at jeg har kjøpt dem. Miraklenes tid er ikke forbi.

Øystein sa...

du brukar ordet enkelte fleire gonger enn enkelte andre eg kjenner. Enkelte gonger er det andre ord enn enkelte som er vel så dekkjande, ganske enkelt.

Bjørn Are sa...

Enkelte andre vil tenke enda enklere, eller i hvert fall annerledes.

Anonym sa...

Bjørn Are: Filmkjøpenes tid er forbi. Last ned!

Bjørn Are sa...

Etikkens tid er ikke forbi. Jeg laster aldri ned.

Men det hender jeg streamer når jeg har bestilt blurayen.