Siden ingen kjente har lagt ut denne, eller de påfølgende. Og så er det snart OL.
I kveld slo nok Skaanes bedre an enn Skavland. For ikke å si Kleppa.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for 12 timer siden
2 kommentarer :
Takk!
For ungdommer som meg er dette første stafett jeg husker, - er det rart jeg ble fan av langrennstafetter på tv?
Nei, stafettene er noe av det morsomste jeg ser. Og de er vel ikke akkurat blitt mindre morsomme de seneste årene.
Legg inn en kommentar