Da ønsker vi alle våre religiøse og rasjonalistiske venner som feirer Vintersolverv til lykke med dagen!
Vi har ikke noe i mot flere feiringer i adventstiden, så vi slutter oss til med en bedre middag og noen løftede glass i kveld!
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden

Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar