Hva er vel bedre når man er videre til kvartfinalen i fotballturneringen på jobben, enn å lene seg tilbake med litt musikk?
For enkelte av oss gir det ekstra energi å komme på sporet av glimt fra KEB's seneste album.
Noe som øker sannsynligheten for å overleve den fjerde halvtimes kampen på to døgn. Selv om banen blir stadig mer egnet til gjørmebryting.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden
Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar