Ingen stor og dramatisk nyhet, kun at han nå fratrer sin relativt lette professorstilling i "popularisering av vitenskap", ikke sine skriverier, foredrag og TV-serier.
Bede har mer, ikke minst passende spisse kommentarer om mulige kandidater som hans etterfølger. Og hvem det faktisk blir.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden
Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar