For ordens skyld, hvis noen skulle nære på nagende tvil, er dagens Einstein-anmeldelse i Vårt Land den som ble nevnt på Dekodet for fjorten dager siden.
Tydeligvis har avisen imidlertid begynt med en policy med ghostwritere, siden det er kulturredaktørens navn som står oppgitt.
Om kamelen og nåløyet (og litt om sosialistiske bibelguider)
for én dag siden
2 kommentarer :
Det er vel theholyghostwritere de bruker?
I hvert fall denne gangen.
Legg inn en kommentar