tirsdag 29. april 2014

Sensasjon: Damp kan dannes

Noen av oss har skrevet om chemtrails før, altså troen på at avgasser og kondensstriper fra fly egentlig er ... myndighetene som sprer stoffer som hjernevasker og kontrollerer oss.

Dermed en aldri så liten oppfølging når nettsteder og facebook nå sprer det tilsynelatende avslørende budskapet at en pilot glemte å skru av chemtrailknappen da flyet skulle lande.

Om ikke annet blir nok amerikanske advokater glad for utspillet. Mens rettsvesenet ellers ser seg om etter store nok søppelbøtter.
A pilot of a commercial airliner made a mistake that irrefutably PROVES the existence of “CHEMTRAILS” — by forgetting to turn them off before he landed!  We have video of the plane landing while still spraying CHEMTRAILS as it hits the runway.  This is the first empirical evidence to back-up claims made people, smeared as “conspiracy-theorists,” who claimed airlines are being used by government to spray aerosols into the air without the knowledge or consent of the people being sprayed.  With proof like this, the public now has legal standing to file lawsuits, utilize subpoenas and force discovery of evidence. 
Hva som foregår? Sånn litt egentlig? Sånn uten nøttete tolkninger av det knekkebrødsprø slaget?
Rett og slett normal dannelse av luftvirvler og damp fra noe såpass stort og raskt som et fly, spesielt tydelig ved høy luftfuktighet som på den tåkelagte flyplassen i videoen linket til over.

Skulle man ta mot til seg og se etter (og det finnes mange eksempler på dette), er det ikke akkurat vanskelig å se at det ikke kommer noe ut av flyet. Stripene dannes på utsiden fordi flyet påvirker temperatur og trykk til en form for hyperkondensering som følger luftvirvlene flyet skaper.

Det finnes en bra presentasjon, med bilder av dette her (dels hentet fra dem i linken i forrige avsnitt). 
Fra Steven Morris Aviation på Flickr.
Man trenger ikke lorgnett eller lupe for å se at dette ikke kommer fra store tanker eller dyser, men fra omtrent hvor som helst på flyet, fra foran på vingene til bakerst på haleroret. Stripene følger ikke av pilotens rutiner eller glemsel, men av lover for lufttrykk og kondensering.

Like lovmessig som tåkedannelsen fra konspirasjonssider på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar