Siden jeg nå selv av og til er med på å lage annonser her på telebruket, sitter jeg inne med mye empiri for at dette med reklamer ikke er enkelt.
Men noen ganger blir man ekstra forundret.
Som hva i all verden reklamene under skal symbolisere.
At det går utforbakke om man melder seg inn?
At det lønner seg å melde seg inn i nedgangstider?
At det er gratis å komme på skråplanet, slippery slope and all that, om man er under 26 år?
At det ihvertfall ikke finnes noen himmel - vi går alle i bøtta til slutt?
At nå gjelder det å senke pilen for medlemstallet i Statskirken?
At noen satt for lenge i dunkel belysning med et reklamebyrå med fikse idéer (fort gjort, snakker av egen erfaring)?
Det er bare å sende inn ditt eget alternativ. Bøtta står klar.
Det ser i hvert fall ut som om noe er på vei tilbake, og nedover. En slags snuoperasjon?
SvarSlettKanskje HEF-erne ligner litt på muslimer i det at alle egentlig er humanetikere, og derfor er velkomne tilbake?
Har man først tilkalt PR-folk som lar taksameteret gå, er det fort gjort å føle at man må bruke dem.
"psivowar" er ordbekreftelsen. Å antyde at det kunne være et egnet sted for slik reklame, er vel å være udannet på en dannet blogg?
Hvis du snur pilen 120 grader mot venstre kan det, med godviljen til, se ut som et hus. Kanskje prøver de å si noe om boligmarkedet...?
SvarSlettNår de først dropper å bruke busser til å reklamere, blir det vel litt for støtt og stillestående med hus?
SvarSlettOmtrent slik enkelte ser for seg dogmatikk.
Hvor har denne stått trykket? Og hvilke år?
SvarSlettNettavisen i går.
SvarSlettAltså bare en million eller sånn som har sett det.
Hva det betyr? At man trenger et nytt reklamebyrå?
SvarSlett"Vi" skal nok få kontroll over det neste også.
SvarSlett